Gästebuch

Wir freuen uns über jeden Besucher, der einen Eintrag in unser Gästebuch schreibt. Ein einfaches "Hallo" ist genauso gerne gelesen wie eine Meinung, Rat oder positiv verfasste Kritik.

Gästebuch

29 Einträge auf 3 Seiten
Nadine Hurter
11.01.2014 15:55:42
Eusi Michelle chan ich nur wiiter empfehle. Sehr professionell und es super guets Wüsse über alli Produkt. Sie macht das ganze eifach mega. Wiiter so :-)
Liebs Grüessli Nadine
Brenda Strässler
11.01.2014 11:58:40
Liebi Michelle viele Herzliche Dank für immer Dini Kreativität und Spontanität. Freue mich immer uf de erholsame entspannte Besuch bi dir, mich dörfe verwöhne la einfach Super
Flavia Conese
11.01.2014 10:22:48
Bin mega stolz uf dich was du uf Bei gstellt häsch!Freu mich jedes mal riisig wänni wieder en Termin bi Ihre han.
Danke für die tolle Wimmpere, jetzt chani eifach us em Huus ohni mich no ewigs müesse schminke und mini Wimmpere tusche das es nach was usgseht.Und mini Füess gsehnd au nach Wuche no schön us. Ich chan mich natürlich glücklich schätze sie au no persönlich als gueti Fründin zha.:-))
Looosss liebi Lüt gönd verbie und lönd eu verwöhne.
Carmelina Mari
11.12.2013 19:51:19
Michelle, ich finde es total Super was du da Cooles auf die Beine gestellt hast! Ich sage nur: Respekt!
Mich wirst du als Stammkundin nicht mehr los! ;-) ich bin total begeistert von deinen kreativen und ausgeflippten Kunstwerken die du mir immer auf Nägel und Fussnägel malst! :-)) mein Mann Liebt es! ;-)

Mach UMBEDINGT weiter so..

Viele liebe Grüsse und Küsse
Carmi
Claudia Scorti
23.11.2013 23:02:12
Wärmschtens z'empfehlä!!! Einmal so negeli, immer so negeli!
Mini füess liebend dini Wellness Fuesspfläge über alles! <3 und dini Fuessmassage erscht.. Hmhmmm en Traum ;-)
Danke das ich dich dörf känne und du mir immer so lieb zuelosisch ;-)
Michaela Martinez
20.11.2013 22:28:42
Michelle, vielen Herzlichen Dank für alles, deine Arbeit ist wie immer sehr professionell und einfach wunderschön ;-))
Dominique Bosshard
19.11.2013 20:04:56
Professionell, Zueverlässig, hygienisch, eifach gseit: eifach genial ;-) du machsch das super und bin mega happy dassi dörf mini nägel, füess, wimpere und und und..bi dir mache. Danke :-)
Livio Ruggieri
19.11.2013 18:10:11
ich bin das erste mal bei dir gewesen und sicher werde ich nie mehr wechseln.Du bist absolut professionell und auch noch Bildhübsch dazu! schade bin ich ein alter sack!!ich wünsche dir alles gute und viel erfolg!Lg Livio.<3<3<3
Vanessa Orsino
19.11.2013 17:31:39
Wel sie die best isch... Gahni sit afang zu ihre..und wil nie meh wächsle:)) danke für alles😘
Anzeigen: 5  10   20

 

 

Anruf
Karte
Instagram